Vyznanie lásky

05.01.2010 18:34
Ľúbim Ťa, o tom pochýb niet. Ľúbim Ťa, si pre mňa celý svet. Ľúbim Ťa a nik na svete to nezmení - vedz, že aj toto vyznanie zo srdca pramení. ĽÚBIM ŤA!
 

 

Si moje všetko, si moje zlatko. Si vzduch, čo dýcham, si človek, s ktorým každá chvíľa za to stojí. Zbožňujem tvoje dotyky, objatia, bozky, chvíle s tebou. ĽŤ

 
Si svetlom mojich očí, si mi láskou, ktorá sa nikdy neskončí. Si sníčkom v mojom sladkom spánku, si slniečko v krásnom ránku. Milujem Ťa!

 
 
Bez teba je zem bledá, bez Teba sa žiť nedá, bez Teba je človek sám, ako dobre že Ťa mám. K šťastiu je nám málo treba: Tebe mňa a mne zas Teba.

 

Si pre mňa jediný, iný už niet, si to najkrajšie, čo zdobí tento svet. Si jediný, ktorého v srdci mám, nie len dnešný deň Ti svoju lásku dám.


Si moje všetko, si môj sen, si moje ráno, večer, aj môj deň. Ľúbim ťa veľmi, najviac ako viem a preto žiť stále s tebou chcem.
 

Najkrajšia SMS, ktorú mám, je práve tá, ktorú ti posielam. Už nechcem byť viac sám, chcem iba teba, všetkého sa vzdám, ty si ten poklad, ktorý mám. ĽŤ!

 
Neviem prečo a či je to správne, ale každý večer, keď idem búvať, tak moje posledné myšlienky patria len a len tebe. Neviem, čím to je, ale je to tak!

 
Keby moje srdiečko malo nohy, utekalo by za tebou. Keby vedelo hovoriť, rozprávalo by len o tebe. No kedže vie len biť, bije iba pre teba! Milujem ťa!

 

Všetky moje myšlienky, všetky moje túžby, všetky moje sny patria iba Tebe. Milujem ťa!


 

Chcela som ti to povedať, ale stratila som reč.Chcela som ti to napísať, ale stratila som odvahu. Stačí však, ak sa mi pozrieš do očí a zistíš, že ťa milujem!
 
Žiari ti úsmev na líčku, keď čítaš túto básničku a čuduješ sa trošíčku, prečo ti píšem potíšku. A ja ti rýchlo odpoviem, píšem, lebo ťa milujem!
 
Chcem tvoje ruky a istotu v nich, chcem tvoje pery, čo stlmia môj dych, chcem tvoje oči a lásku v nich, chcem len teba a pre teba žiť!

 
Si mojou inšpiráciou, si mojím snom, s tebou sa chcem túlať nocou i dňom. Ráno si túžbou, cnosť, zlato si moja závislosť!
 
Si slnko, čo mi hreje srdce i dušu. Si vánok, čo osuší mi slzu. Si hviezda, čo mi na cestu svieti. Si anjel, čo mi šíp do srdca strelil. Milujem Ťa!
 

 

Ani najväčšie vodopády neuhasia smäd po tvojich perách, ani tisíce hviezd neprežiaria svetlo tvojích očí, ani najkrajšie slová nevystihujú ako strašne ťa ľúbim.
 

 

Moja láska je skromná, ale predsa veľká. Moja láska je tichá, ale predsa kričí pre teba. Pretože moja láska, to si iba Ty! Ľúbim Ťa.

 
Si ako kvapka rosy na lupienkoch ruží. Z tej kvapky sa ruža napiť túži. Aj ja sa z tej kvapky napiť chcem, lebo bez nej zahyniem, lebo ťa Láska strašne milujem!
 


Len jeden bozk od teba chcem. Len tebe sa do očí pozerať chcem. Len s tebou byť chcem. Len o tebe snívať chcem. Čo z toho vyplýva? Že len teba milujem!
 

Chcem ťa zvádzať, chcem sa s tebou sladko hrať, chcem si ťa hýčkať, chcem ťa navždy MILOVAŤ!
 
Pošepkaj mi na pery, že ma ľúbiš, napíš mi slzou na srdce, že po mne túžiš, pošli mi láska jeden krásny sen, veď vieš, že len teba milujem.
 

 

Si moje srdiečko, ktoré veľmi ľúbim. Si môj anjelik, po ktorom strašne túžim. S tebou som spoznala aký je život krásny, s tebou chcem ostať pusinka navždy.
 
Ani najväčšie vodopády neuhasia smäd po tvojich perách, ani milióny hviezd neprežiaria svetlo tvojich očí, ani najkrajšie slová nevystihnú ako ťa milujem.
 

 

Si anjel čo voľne oblohou lieta, si ako bytosť z lepšieho sveta, si pokojné tornádo, si horúci ľad, si všetko čo som kedy chcela mať. Ľúbim ťa!