Romantické

04.01.2010 22:15

Láka je ako vysoká brána a Ty si jej kľúčom, ak ju neotvoríš tak nezažiješ pravú Lásku.

 

Veľká láska je len jedna, tak si ju váž.

 

Som chalan nie dievča, svoje city tiež mám zamilovať je ľahké ale zabudnúť ťažké...


Kedy nájdem takú pravú ktorej môžem dávať iba bozky a krásne sa objímať aj celé dni? O žiadny sex mi nejde,nie som na také veci ako niektorý.

 

Milujem ťa a najviac na svete milujem na tebe, že nie som dokonalá, ani krásna, ani modelka z katalógu a ty napriek všetkému ma miluješ takú aká
som. Ďakujem Pánu Bohu, že ťa mám a nechcem ťa stratiť. Milujem ťa pusinka moja1!

 

Pekný si: To vidím
Dobrý si: To viem
Že miluješ: To tiež viem
Ale koho: To nieviem

 

Mám prázdne miesto vedla seba.To miesto mám len pre teba,lúbit a lásku s tebou prežit chcem,no nechcem aby to bol iba sen.

 

Si anjel,slnko,hviezdny prach si lahký vánok na perách.Si dúha si detský smiech,nelúbit ta bol by hriech.Si nadej,iskra,ohen večný lásky plamen nekonečný.
Počet znakov: 154

Vieš, čo znamená, keď sa majú dvaja radi?
To nič, ani ja to zatiaľ netuším.
Počet znakov: 76

Vieš ako sa volá najkrvavejší číňan?
Thampon.

Laska moja,
chcem byt tvoja.
Tuzim sa stebou milovat,
konecne tvoje pery bozkavat.
Nasu fantaziu spojit chcem,
po tom tuzit neprestanem.
Stebou uz tuzim byt,
v jedno telo nas premenit.
Oddavat sa krasnym hram,
ktore este nepoznam.
Chcem byt v tvojom naruci,
a divat sa ti pritom do oci.
Citit tvoje dotyky na mojom tele,
a uz necitit sa tak osamele.
Chcem sa stebou smiat,
a radost v srdci mat.
Ja samotou bludim,
preto ti slubim.
Ze slova v skutky premenim
a teba stastim odmenim

 

Keď ma chytíš za ruku, som ako v siedmom nebi. To najsladšie na svete sú tvoje pery. Som stále s tebou, aj keď si ďaleko, zostal si v mojom srdci príliš hlboko.

 
Naučili ma, že deň má 24 hodín, hodina 60 minút, minúta 60 sekúnd. Ale nenaučili ma už, že sekunda bez teba trvá tak strašne dlho!

 
Nemôžem ti slúbiť, že život bude vždy jednoduchý. Ale môžem ti sľúbiť, že budeš mať vždy pri sebe niekoho, komu na tebe záleží. Mňa!

 
Ak ma budeš niekedy nenávidieť, zastreľ ma! Ale nestrieľaj, prosím, do srdca, pretože to je jediné miesto, kde si ty.

 Keď večer zaspávam, chýba mi Tvoj dotyk. Keď sa v noci prebudím, hľadám Ťa kde si. Keď ráno svitá a ja vstávam, želám si vstať s Tebou do nového dňa. Ľúbim Ťa.


Život je krásny, život je boj, máš ho len jeden a je len tvoj. Keď počuješ pri týchto slovách srdce biť, pochopíš, že bez lásky sa nedá žiť. ĽŤ

 
Chcela by som byť slzou, ktorá vypadne z tvojich oči, jemne pohladí tvoje líčka a zmizne na tvojich perách. ĽŤ

 
Si svet, čo sa smeje, si slnko ktoré hreje. Si vietor, ktorý fúka, si moja rozkvitnutá lúka.

 
Z hviezd ti spletiem malé srdiečko a vdýchnem doňho slovko ľúbim ťa. Skryjem doň radosť, štastia zrniečko a spolu s láskou ti ho darujem. ĽŤ!

 
Môj pohľad patrí každému, môj úsmev len niekomu, ale moja láska, tá patrí len TEBE a nikomu inému!

 
Ahoj slniečko! Je tu tma a zima. Čo keby si prišiel ku mne, zasvietil mi a zohrial ma trošku?

 
Budem tvojím anjelom, budem kúskom Tvojich pier, budem sa túlať v Tvojich snoch, ktoré budú len o nás dvoch. Možem?

 
Ja neviem čo pekné tu mám napísať. Snáď len toľko, že tisíc bozkov ti chcem dať. A je to len na tebe, či ich budeš chcieť. Ľúbim ťa!

 
Teraz už viem, že človek verí rozprávkam dvakrát za život. Raz ako dieťa v prvých rokoch života a neskoršie, keď mu niekto naplní srdce láskou. Tak ako ty mne.

 
Za každým oblakom sa skrýva anjel, ktorý čaká na vhodnú chvíľu, aby zostúpil na zem. Od vtedy, čo ťa poznám som pochopila, prečo je nebo stále také pekné
.
 
Predstav si, že vonku prší a každá kvapka je ako bozk odo mňa. Keď budeš celý premočený ucítiš, ako strašne ťa milujem.

 
Tisíce hviezd žiaria na nebi, ale iba jedna je tá pravá. Tou hviezdou si pre mňa ty. No tak mi prosím nezhasni!

 
Vždy, keď na teba myslím, namaľujem si do svojho srdca hviezdu. A vieš koľko ich tam už mám? Svoje vlastné nebo...

 
Už dávno sa pokúšam nájsť na tebe chybu a dnes som ju konečne našiel. Anjelik, veď ty nemáš krídla!

 

Pohladím ťa vôňou ruží, ovejem ťa vánkom snov, napoviem ti po čom túžim, chcem byť strážcom tvojich snov. Nežne sa ťa dotknúť chcem, veď vieš, že ťa milujem.

 
Poslal som k tebe anjela aby ťa chránil. On sa vrátil a na otázku "prečo?", mi odpovedal: "Anjel nemôže strážiť anjela." Milujem ťa!

 
Keby slnko vedelo ako veľmi mi chýbaš objalo by ťa lúčom. Keby mesiac vedel ako po tebe túžim, dal by ti sen o mne a moje ĽÚBIM by ti pošepkal vietor. Cmuuuuk.

 
Posielam ti krásne slová, krátku báseň láska moja. Posielam ti sladký bozk, pýtaj si ak nemáš dosť. Posielam ti modré z neba, z hĺbky srdca len pre teba. Cmuk.

 
Slzička na líčku a v očiach žiaľ, si v mojom srdiečku a ja som sám. Keď príde ten správny čas, tak božtek na perách a ruka ruku bude hriať. ĽŤ

 
Smutná je obloha, smutný je les, prečo naše stretnutie nie je už dnes? Krásny bol deň, keď vtáci spievali a ešte krajší, keď sme sa my dvaja spoznali... Cmučik.
 

Ponúkať priateľstvo tomu, kto túži po láske, je ako ponúkať chleba tomu, kto zomiera od smädu.

 

Láska je strašne silný cit, ale žiaľ je ešte silnejší.

 

Budem anjelom, ktorý Ťa ľúbi, lebo anjel dodrží vždy to ,čo sľúbi. Len s čistou láskou je človek šťastný , len s milovanou osobou je svet krásny!

 

Poslala som anjela aby ťa strážil, ale ten sa vrátil a povedal: ,,Anjel nemôže strážiť anjela!!"

 

Nebudem plakať, nebudem sa smiať, nebudem prosiť, aby si ma mal rád!!

 

Keď som mala 5 rokov, myslela som si že anjeli existujú. Keď som mala 10 rokov, neveril som že anjeli existujú, ale keď som prvýkrát uvidela teba, myslela som že sa mi to sníva, uvidela som ANJELA!!!

 

Mŕtve telo pre teba oživím, ak chceš, umriem a znova sa narodím. Budem padať s kvapkami dažďa, ak mi aj ty povieš že myslíš na mňa.

 

Keď vieš sa smiať, a svoju lásku dať, potom sa nediv tomu, kto ťa mal tak rád.

 

LASKA - to sú sladké slová, slová plné fráz. No každý v srdiečku dúfa, že bude milovaný aspoň raz.

 

Láska je strašne bohatá., láska tá všetko sľúbi, ten čo ľúbil , sklamal sa a ten čo sklamal ľúbi.

 

Keď prídeš ty a príde vhodná doba. Keď bude svietiť mesiac a ligotať sa voda, vtedy pošepkám ti krásne slová : MILUJEM ŤA LÁSKA MOJA!!!

 

Môj svet s tebou je iný, je prekrásny. Volá sa LASKA. Platí sa v ňom bozkami, kráľovná je vernosť, erbom je srdce a hymna len 2 slová - ĽÚBIM ŤA!!!

 

Chcem kričať z plných úst, že Ťa milujem, ale láska mi vzala hlas, nemôžem. Keď na Teba myslím, akoby som bola v nebi, stále si kladiem tú otázku: KEBY.. Čo by bolo, keby som Ťa nemala, ako by som asi bez Teba žila? Vtedy sa bez Teba žiť dalo, dnes už nie, veď byť s Tebou, je moje tajné želanie, byť s Tebou a už nikdy Ťa nepustiť z dlaní, ľúbim Ťa a preto prosím: VRÁŤ SA MI !

 

Možno mi chýba šťastie a možno mi chýbaš len Ty. Možno mi chýba láska, určite vieš, že mojou láskou si Ty. Možno mi chýba zdravie, ale uzdraviť ma môžeš len Ty. Možno mi chýba život, však mojím životom si Ty. Možno mi chýba celý svet, ale môj svet tvoríš len Ty. Možno mi chýba všetko na svete, ale vedz, že mojím všetkým si Ty!

 

Keď bude sa Ti život najsmutnejší zdať, keď úsmev bude veža námahy ťa stáť, i keď niekto nepochopí čo je bolesť v srdci maš spomeň si, že v diaľke ťa má niekto veľmi rád.